Like you'll never see me again

Monday, November 17, 2008

You've Got Mail...

LOVERS!!! Oh my how i have missed you all...i do apologize for the absense...i blame my school work totally...but oh yes...ooohhh yes...i had a interesting weekend to say the least...ugh...to be honest nothing really happened...i mean i went home...( i attend university 3 hours from my actual hometown)..sooo it was all good...i loved seeing the fam and my bestie lover Nicole...(Living the lovelife..) and we did a lil shopping at Ulta...aahh..amazing beauty store for those who don't know...didn't cause major damage to my pockets only because i was still aniticipating my 120 palette....uNtIL NoW....♥
My love...eww i look like a grease ball...in my defense it was raining...so there..lol....but Nicoley looks hawt..


That was Friday night...and sadly the highlight of my weekend..also loved it up with the bf...ugghh the rest of the weekend consisted of work, studying and INDEED..all work and NO play made me a VERY dull bitch...smh....

Well after a slightly non-exciting weekend i bet you can imagine how EXCITED i was to get back to school and hop right back into those books..and 8 am biochem classes!!! NOT...ugh...


My Monday Morning...

"SWAGGER OF A COLLEGE KID"





AND THEN.....

i was walking back from class and decided to check my mail cause i swear i been waiting for my 120 palette for YEARS...(ookkayyy so for like a week....but whatevs) so i go and see a yellow slip...which at my school means you have a package!!! ahhhh just imagine the excitment on my face....yeah...it was 10x more....got back to my room with this....

Yes ladies...the one and only...the 120!!!!

The outer packaging...ppuurrttyyy



The actual case...please excuse my grubby fingerprints..lol
The first set of colors...ahhh...to kill for...

second set...equally kill worthy...



AND THEN......


I noticed the one and only flaw in the perfection...






WTF....uuuhhhh...this was expected...but orange..why orange..i fucking love orange...smh..i was just glad that it was only one...could have been worse i suppose...



But...overrall its the shit...i mean the colors are crazy pigmented...like wayyy more than i thought they would be...


just a small swatch to show you...ooohh and don't you just effin' heart that bracelet...the bf...got it for me on Valentine's Day last year..nowww for that matching necklace...lol

OVERALL: this is the shit...i mean it was like fuckin 20 dollars on ebay...i mean come on...especially if you want a variety of colors to have fun and experiment with...plus i feel like every girl should treat herself every now and then....if you don't have this....go cop it...its pretty much the shit....nuff' said
peace and out.

18 comments:

Ms. Vanessa said...

If you haven't threw the pieces out of your orange color yet. Try putting a few drops os rubbing alcohol in it and pressing it with a like a quarter or something, just make sure it has like a paper towel over it. i saw that on a boy wearing makeup's show on the wb.com it'll mend it back together again.

Francesca said...

Can the pass the link to the ebay seller???

Oh this is so dangerous.

P.s your mutilated orange shadow, just re-press it ;)

t a r a said...

ahh u r so lucky..those r some hot palettes u hv..
ive nvr bought make up online coz scared of the shipping disaster that cud happen, like wit ur orange one..but u can always re-press it ryt..

xx

mc.lizzle xx said...

Omg poor orange!
Sucks when stuff like that happens.
I'm like WHY THE MOST BEAUTIFUL ONE??
Then after that I realize that I'm pretty much gonna say that for every single colour.
But don't worry babe youre gonna rock that bad boy cracked or not!

Alyssia said...

ok sooo. ithink u pretty much have talked me into goin to order it...like right now. Gawd........enabler! =P lol.

Shez... said...

Oooh I want that..off to ebay!

Kay said...

ummm u could try using it like i said on my blog thats one way, another is u could do a bronzey look.... try a gold color on the lid and then put the nars on the crease maybe?idk i havent played much with it buuut keep checkin my blog maybe ill think of something else for it

Honey said...

HEY GIRL i GOT ONE T00...H0W MUCH DID U PAY FOR YOURS... I KNOW i PAID MORE THAN i EXPECTED TO PAY I DIDN'T NOTICE THEY WERE GOIN TO SHIP IT FROM HONG KONG UNTIL I SAW THAT SHIPPING AND HANDLING COST... BUT ITS W/E BECAUSE I LOVE IT

LOVELEE. said...

ha, looks like youre set for life with the colors [;

Diva Style said...

Girl...what the hell is this majestic makeup mayhem???!?!? I need to know how the colors hold up once you use! Let me know! :-) And can you purchase from anywhere, as opposed to just on Ebay?

Glamour Me Up ♥ said...

Hey everyone!! thank you sooo much for the idea to press the orange...lol i didnt even think about that!! awesome! and ummm to answer a few questions i got this from ebay and i believe i paid about 20 dollars for it...to be honest im not sure if they sell it anywhere else cause it ships from hong kong...but uggghhh you can always check online..i hope this helps!! :) love you guys! ♥

brooky f. baby. said...

o m g..look at all these colors..i would have fun all day playing in that shit.

Sentrell♥ said...

I'm jealous....this is definitely on my wish list lol

sky + carla said...

I would love one of those :) mainly b/c it was $20 for ALL those colors...


~ Carla

MochaJo said...

Omg those colors r crazyy

xo_SwissMocha said...

hey... i ordered the make-up palette from beauties-factory.com, its the same from ebay, same company... how long did it take u to get it?

王菲Fay said...

cool!very creative!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,成人圖片區,性愛自拍,美女寫真,自拍

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛